sobota 20. března 2010

P1090006 +

Rozhodování se co vypadá rozdílně, je jednoduché, když jde o blondýnku a brunetku.
Blik. Blik...kvanta fotek honem do počítače, následně někde upload a odkaz přátelům. Nové fotky vypadají úžasně...

...Až na těch pár rozmazaných, ale čert je vem těch hezkých je předci víc. A ta fotka s červánkem-aha to není stejná to je jen o vteřinu pozdějc vyfocené stejné místo-nevadí. Už zas? ten samý červánek to jsem viděl už 2x a je to tu znovu...

Skvělých dojem z fotek je pryč. To vše díky tomu, že se při  přenosu nemazalo. Rozumný fotogram fotí o sto pět a promazává o sto šest, nemůže každou fotku vypustit do světa. Kvalitní fotky by zanikly mezi odpadem. Stal by se průměrným a to nechce.

Proto mazat třídit a mazat, i přes to že je fotka úplně jiná a přitom stejná, mé citové pouto k ní mi brání~ "Je to má fotka předci, že je stejná jako ta druhá nevadí, kterou jen mám smazat?"

Po pátém porovnání jsou stále jiné a přesto stejné... "Nechat tu tmavší, nebo světlejší??" Až je konečně jedna pryč a může se pokračovat.

I já jsem takový a je mi to kolikrát líto, ale snažím se mazat "foto-dvojčata"
Mažte také.;)
Ne, není to stejná fotka, je jiná na první pohled!

Žádné komentáře:

Okomentovat