sobota 13. března 2010

Můj facebook na pár kliknutí

Na začátku je nutno zmínit, že nemám rád facebook. No, do jisté míry je fajn viz. proč být na facebooku
Nepřidávám se do skupin, nepoužívám aplikace, nepíšu (už) statusy, ale pár jich bylo, můj odhad 3-6 statusů, na fb jako bych nebyl. Ale přeci jen něco té zdi mám…
Hlavní aktivitu na mé zdi tvoří aplikace od youtube, na automatické posílání aktivity z youtube, dále pak aplikace stejného typu-picasa (fotky), které tvoří valnou většinou příspěvků.
Rozhodl jsem se zjistit, kolik „stránek“ je do začátku používání facebooku.
Začalo to dobře, 2 kliknutí na „zobrazit starší příspěvky“=3.10 2009, (dnešní datum 13.3.2010) jde to rychle.

Statusy, co jsem si jich všiml v obklopení jiným spamem
1/ty jo fb to je děs co mi to dělá:/ :D CcC
2/co máte na srdci ?// nebyla tady dřív jiný otázka ?
3/"Woe,tak jsem na fejsbuku a je to kůl."Jo? A co tam celý den děláš?"Sleduju,co dělaj ostatní"hmm..a co dělaj ostatní?"Sledujou,co dělám já"
4 Podstatná aktivita ostatních/ :D šťouch :D počkej až přijdeš domu mě sežereš xD tě s tim budu otravovat :D
5//Hodnocení aplikace jednou hvězdičkou a komentářem „zlo“ (na fb jdou tvořit vlastní kvizy tak jsem to musel vyzkoušet)
6/„pšš ytb“ (aplikace ytb, která automaticky posílá aktivitu z ytb na fb byla moc aktivní)
7/„bla bla blu .):D“ 26.duben
8/„fb? jo zlo.. nemoci se šíří pomalejc, než zlo otravné, co je stejně k ničemu a dvou hovnům a jo čas se tím dá zabít-aha, máme všichni plno času naráz ... taky zjistit, že právě někdo jde na záchod, áá, už se vrátil... spáchl? hm asi t„~víc písmen to nenapsalo:/
9/„twiter“ ( zažátek používání twitteru 8.5.2009)

Jo, a abych nezapomněl, párkrát se ukázalo: „Petr teď používá Facebook v Čeština.“ „Petr teď používá Facebook v English (UK)“ To mě dost překvapilo, že to automaticky hodí na zeď~fuj.

Závěrem
8.února 2009-registrace
? února-hledání, kde se to maže, no nic DEAKTIVOVAT
23.únor-aktivovat~no jo, kámoška musí zkusit, co bych pro ni neudělal… stačilo se lognout :/
13.března 2010 facebook nemám stále rád a radši něco napíšu na twitteru, kde jsem mnohem mnohem aktivnější asi tak 120x

A kolik, že je pár kliknutí než jsem se dostal na tížený datum 8.února 2009? 12 Kliknutí! Taky se dostanete na začátek facebooku na 12 klinutí? Nebo ještě na míň? Neměl by jsi právě ty omezit facebook? Tvá věc.

Žádné komentáře:

Okomentovat