neděle 7. března 2010

Kam s fotkami?

Kámoška ráda fotí a jsou chvíle, kdy udělá moc fotek, ovšem jako správný člověk nemá neustále čas. A dělá jí problém to, někde nahrát fotky, ne že by snad nevěděla kam. Má pisacu, fb a další ±3 služby, kde by ráda nahrála fotky. Ztrácí ale přehled, kde co je, a taky je to časově náročné, nahrávat neustále někde fotky.
V dnešní době už není problém nahrát fotky na net, jako spíš volba, kam nahrát fotky.

Dát je na fb, je dobré v tom, že tam má dost přátel a rozvine se diskuze: "to jsou ale hezké fotky...", ovšem já pač nemám fb, tak nenapíšu komentář a ani nekliknu na líbí se mi. Na stejnou fotku na picase ovšem hodím komentář a líbí se mi, ale jsem jeden z mála, ostatní potencionální "spameři" pisacu neznají/nepoužívají... takže to dává převážně kvůli mně (což mi lichotí ), ale nic moc z toho ona nemá. Poslední službu, co o ní vím, že používá, tak je zaměřená na fotky psů (fotí psy). Tam to psy žije, i když podle komentářů příliš ne. Výhodou zůstává, že web používají lidé, se kterými se zná, se kterými chodí venčit psy, a má tam takový svůj psí ráj...

Kam tedy nahrát fotky, aby byli všichni spokojení~hlavně ona sama, měla přehled, kde co je a neztrácela čas zbytečným nahráváním fotek tam, kde to nikdo neocení...

Nikdy bych si neuvědomil, jak důležitá je volba toho, co budu používat pro nahrávání fotek, aby to mělo smysl vůbec dávat na net.

Pro jiný pohled na správné místo, kde si založit fotoblog se podívejte na odcloneno.com

3 komentáře:

  1. Petře, ty se vyloženě neskutečně nudíš! Přijď mi promazat fotografie a někam nahrát, už mě to nebaví! :-( :D

    OdpovědětVymazat
  2. nudit? já? i to je možné .)) maž si sama patří k práci fotografa:p

    OdpovědětVymazat