pátek 19. března 2010

Neaktivní celebrity

Update po roku
Nějak mě v tehdá v psaní "článku" něco popadlo , jasně že jsou celebrity jak aktivní tak i neaktivní. Prosím brát jako post nerozvážného mladíka.)

Celebrity na twitter kašlou. //UP ne ty chytré nekašlou// Nejsou tak moc aktivní jako ostatní "obyčejní" uživatelé, kteří vyprodukují daleko víc obsahu. Proč je tedy twitter tak populární?! Největší rozkvět se přikládá právě příchodu celebrit, a ten už je pryč. //UP myslet si to můžu//

Nikdy jsem twitter nepoužíval kvůli celebritám. Možná trochu, ale pro mě českého uživatele co dává přednost českému textu to byl a je nevyužitý  bonus. Hlavní lákadlo byla touha po poznání a vyzkoušení, co je ten omílaný  twitter, o kterém se tak moc píše. Určitá míra anonymity a to, že tam nejsou ti lidi co mám na facebooku, všichni cizí, což mi dodává klid, že to nečte Simonka co se líbí, ale Petra kterou neznám. To vše v "sakra dlouhých" 140 znacích, které tak kouzelně omezují.

Přednosti twitteru zvítězily a používám ho dodnes i bez těch ultra-super celebrit. Jeho jednoduchost, přehlednost, zajímavosti všedního života od following. To je pravý důvod proč být na twitteru.. Jediné co mi nahánělo obavy, byla absence češtiny. A co tam vůbec má být česky? Těch pár věcí? Ne, angličtina je dostačující a má své kouzlo v tomto případě.

Žádné komentáře:

Okomentovat