neděle 25. dubna 2010

Bez drátů

Nikdy jsem nechtěl bezdrátovou myš/klávesnici, vybije se a mám po srandě.
Jednu chvíli jsem měl bezdrátovou myš. V celku sranda, jednou brácha schoval baterky podruhé  schoval celou myš do ledničky... Myš bez drátu se neujala a brzo byla vyhoštěna.

Často poslouchám hudbu a mít sluchátka je omezující s normální délkou káblu. Něco v šuplíku najít= sundat schluchátka. Nic moc poslech hudby.

To se změnilo, když jsem dostal sluchátka nová~bezdrátová. Ze začátku jsem si říkal že nic nevydrží a že ten zvuk z nich je divný.

...nabíjení ráno..
Vydrží hrát celý den a zvuk je dostatečně kvalitní. Hlavní výhodou je ten fakt, že můžu jít na záchod, psa vyhodit ven a stále slyšet hudbu. To, že mě po pár hodinách  začne bolet jedno ucho otlačení je vedlejší.)). Sem tam je zapomenu dát přes noc nabít a ráno se divím, od toho je mobil a tu chvíli než se nabijí to s písničkami s mobilu přežiju:)

Nevěřil bych že budu mít tak rád bezdrátové zařízení. Tedy sluchátka, myš tu nikdy.

Nahrávám obrázek
Klikněte kamkoliv pro zrušení
Obrázek není dostupný

Žádné komentáře:

Okomentovat