neděle 10. října 2010

Můj 42

Dneska píšu jen protože je to lákavé.. ano je 10.10.10. v binární soustavě  je to přesně 42. A líbilo se mi u článku vidět datum 10.10.10 a řekl jsem si že to chci taky.
via 365ntr23.posterous.com

Sport
Velká Parbibická
Vítězí těsně Jozef Váňa již po sedmé.
F1
1/Sebastian Vettel 2/Mark Webber 3/Fernando Alonso
NHL v Praze
PHOENIX - BOSTON 0:3
Fotbal
Fotbalisté žáků Pohořelic porazili 2:1 nějaký druhý tým, a brácha byl rád že pustil jediný gól.

IT
Vyšlo očekávané Ubuntu 10.10 (stažení)
Miranda se dočkala verze 0.9.5
Celkově se mi 101010 nic nedařilo na mém windows, musel jsem ho zapínat na 2x pc~ měl jsem strach!


Plus plno jiných zajímavých věcí z různých oblastí, které jsem nevnímal...

Počasí bylo hezké a pes chtěl jít o to víckrát ven tak jsem mu udělal radost. Mino jiné hry mě na pár minut až moc oslovily a pařil jsem bublinovku (via @white_kate) po té i worms a porážel segru.
Zítra bude opět normální datum a vše bude jak normálně (jako dneska).

Zítřek bude vlastně taky zajímavý generálka státních maturit studenti se nemůžou dočkat, a třeba bude i hezké počasí.

Žádné komentáře:

Okomentovat